De ce De Dietrich?

 

Simplu:
Pentru că De Dietrich este lider pe piața centralelor termice în condensație.

Este lider pentru că de mai bine de 10 ani s-a angajat în inovarea continuă a tehnologiei de încălzire în condensație cu scopul de a reduce costurile de încălzire și totodată pentru a proteja mediul natural.  

De Dietrich este un brand premium care mizează atât pe calitate cât și pe performanță. Creat în 1684, logo-ul De Dietrich este un simbol al celui mai vechi însemn industrial recunoscut.  

Faptul că produce și inovează de mai bine de 300 de ani îl recomandă ca alegerea potrivită. De fapt este cunoscut ca fiind cel mai performant producător de cazane din fontă. În cazul în care căutați un cazan din fontă puteți fi sigur că alegerea De Dietrich este cea mai bună.  

De Dietrich a fost prima companie care a propus soluții în condensare în România încă din anul 2000, mult timp fiind singura companie care comercializa centrale termice în condensație în țara noastră. În prezent, deși sunt mai multe branduri care propun centrale în condensație, De Dietrich rămâne o marcă de referință prin performanța propusă. Condensația înseamnă randament de până la 109% și nu 97%-101%.

De Dietrich a refuzat să își schimbe producția din țările unde s-a consacrat (precum Franța sau Olanda) în țări unde costurile de producție sunt mult mai mici . Concluzionând, De Dietrich are linii de produse la aceleași standarde de calitate pentru toate piețele de desfacere și nu a fost tentată să facă rabat la calitate pentru un preț mai mic. A ales întotdeauna calitatea și inovația!

Cu 2000 de angajați în Franța și în străinătate și o cifră de afaceri de peste 430 mil de Euro în 2013, 

De Dietrich Thermique are o prezență globală. Din iulie 2004, De Dietrich împreună cu Remeha formează un grup care are ca scop să devină cel mai important producător de echipamente de încălzire. 

La sfârșitul anului 2009, De Dietrich Remeha împreună cu Baxi formează grupul BDR Thermea - o nouă societate lider în materie de soluții inovatoare în domeniul încălzirii și producerii apei calde menajere. 

Punctele cheie ale grupului în 2013:

  • aproximativ 1 200 000 cazane vândute la nivel mondial, din care 2/3 fiind în condensație;
  • o gamă de puteri între 18 și 7000 kW;
  • 200 000 m² de panouri solare instalate, împreună cu boilere pentru apă caldă menajeră;
  • 12 300 de pompe de căldură  - un sector în continuă dezvoltare;
  • 250 000 de boilere pentru apă caldă menajeră;
  • 280 000 de boilere electrice;
  • 1 500 000 de radiatoare;
  • 47 000 de arzătoare.

De la început De Dietrich a însemnat un brand premium cu soluții de cea mai bună calitate și performanță, obținute în urma unui proces continuu de inovație. De Dietrich poate dovedi oricând că respectă ceea ce propune..

.

 Media Gallery